Merhaba sevgili annelerim🌸
Oğluşum 6 aylık oldu. Gece saat 3-4 gibi besleniyor ve bez değişimi yapıyorum. Bez değişiminden sonra uyutmam tam 1 saati buluyor. Sizlerde de durum aynı mı?
Bir kez uyanamadım bezini değiştiremedim, eşim doyurdu o da direkt yatmış. Sabah çiş deryasıyla uyandık, inanılmaz vicdan azabı çektim. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🌸