Efezece Göğüs küçültme sonrasında emzirmede bir problem yaşadınız mı? Yıllar önce bekarken ameliyatı oldum ilk çocuğum doğdu psikolojik olarak kötüydüm doğru düzgün emziremedim mama verdim şimdi ikinciyi düşünüyoruz acaba sütüm olur mu olmaz mı diye?
benkosarim Efezece bir arkadaşım oldu doktor süt bezlerini almadığını söylemiş henüz evli değil umarım gören olur yazar ilkinde süt gelmisse şimdi de gelir bence
cigdeeemm Efezece ben de oldum doğumdan sonra ilk süt geldi onu aldı bebeğim. Sonraki süreçte çok çok az geldi sütüm sağınca ikisinden anca 20 cc çıkıyordu sonra o da azaldı şu an 26 günlüğüz çok çok az geliyor. Ameliyattan dolayı mı bilmiyorum bir de benim epizyolarım vardı oturamadım 2 hafta o yüzden de rahat emziremedim onun da etkisi vardır. Tüm süt arttırıcıları denedim şu an çok yetersiz maalesef
Efezece Benim çok az gelirdi ikisinden toplamda 30 cc falan hep sağım yapardım da acemiliğimden mi yoksa süt bezlerim alınmış mı ben de bilemedim ve doktor bey İstanbul’a gitmiş instagramdan yazdım ona ama cevap yok
Dilek_66 cigdeeemm alakasz olcak ama çok agrı oluyor mu ameliyat sonrasi benimde çok büyük ben de düşünüyorum olmak:(
Efezece cigdeeemm ben de bilmiyorum ve kafamda soru işaretleri çok stres yapıyordum gerek eşim gerekse ailesi yüzünden çok zor zamanlardan geçtim doğru düzgün uyuyamıyordum onlardan mı diye de düşünemeden edemiyorum açıkçası
cigdeeemm Dilek_66 benim çok rahat geçmişti sonrasında da hiç ağrı sızı olmamıştı 2018 yılında yaptırmıştım. Fakat izler için 2. bir ameliyat daha oldum izler zor geçti hatta hala bile var diyebilirim tamamen yok olmadı. Hamileliğimde tuhaf bir şekilde çok çok azaldı yara izlerim ☺️
Dilek_66 cigdeeemm yaa cigdeeemm yaa kotü bi durum o zaman kalsalar bi yerlerinde illa buyuyecekler biz buyudukte noldu:)
Mertezo Benimde sütüm çok az geldi, çok stres yaptım ya da bişeyleri yanlış mı yaptım bilmiyorum benim de aklımda hep soru işareti kaldı acaba ameliyattan mı değil mi diye
ikizmom_ Efezece stres sütü etkiliyor uykusuzluk ve rahat kafa değilse süt olmuyor benimde lohusalik da eşim ailesi burunum dan getirdi süt çok azaldı doktor bol bol dinlen stres yapma dedi solgar Bi b12 ilaçi kullandım onla süt geldi eskisi gibi olmasada süt oldu
cigdeeemm Efezece amin sağ olasın, streste etkilemiştir ameliyattan da olabilir nasip artık olsun. Ben kendim de mamayla büyümüşüm biraz da genetk annemin de azmış sütü zaten