Birdunyabircennetannesi Kullanan var mı acaba? Faydası var mı gerçekten bıraktınız mı bu ilacı kullanıp?
ikikizannesi Birdunyabircennetannesi kayinpederim amcam yakin arkadasim kullandi evet birakiyorlar bi sure sonra icemiyorlar ama ilaci birakinca yine basldilar suan ikiside icmiyor ama sonra biraktilar
-_-hUysUzvetatlikadin Birdunyabircennetannesi ilacın ismi o muydu net hatırlamıyorum ama bir tane kullanmıştım çok kötü oldum sigara kokusunda bile afedersin kusuyorsun ay dedim içim dışıma çıktı yapmıyorum bıraktım ilacı o tarz ilaçlarda oluyormuş
yagmurkokusu_ Birdunyabircennetannesi bu ilaç Türkiye de normalde yasak halisülasyon içerisinde ki maddeden dolayı ilk başladığım sıralar annem almıştı bana kullandım stres yapıyor gerginleştiriyor seni. Ben sigara bunun sayesinde bıraktım ama 1 ay kadar bununla sigaranın tadını 3. Gün almamaya başlıyorsun almadıkça da içesin gelmiyor bıraktırıyor ama yemek yediriyor sürekli açlık hissiyatı oluyor emziren annelere kesinlikle uygun değil bildiğiniz antideprasan gibi birşey. 1 ay sonra arkadaş ortamımla geri başladım
Birdunyabircennetannesi ikikizannesi Ay yapma ya ilacı bıraktıktan sonra aslında istek gitmesi lazım değil mi🤦
Cemssceren Birdunyabircennetannesi instagramdan yazar mısın bu konuda dertleşmeye ihtiyacım var 🥹 cemssceren kullanıcı adım
ikikizannesi Birdunyabircennetannesi bende sigara iciyorum bu ilcin yan etkiside oldukca fazla evet biraktiriyor istek geciyor dr ztn sigarayi birakma ozellikle ic diyor bi deneyin bende ilerde deneyecegim birde kilo yapiyor ama sigaradan kurtulmak hepsinden muhim
Deletedmom_68 Birdunyabircennetannesi iradeli davransaydık içmezdim aslında. günde sadece bir türk kahvesi ve yanında böğürtlenli puro içiyordum. 3 ay boyunca içtim ama sigaraya başlamamıştım. sonra eşim bende içeyim puro dedi o da içmeye başlayınca puro içmek için kahve yapar olduk puroya verdiğimiz para sigarayı geçince de tekrar başladık dediğim gibi eşim ver bi tane demeseydi başlamazdım aramıyordum sigarayı o etkisi güzel o yoksunluğu yaşamıyorsun
Elisam16 Eşim kullanmıştı kaç sene önce yan etki yaptı her yeri kızardı benek benek oldu ama devam etseydi belki bırakırdı ilacı yan etkiden dolayı devam edemedi. Bir de bu ilacın aynısımıydı onu hatırlamıyorum
Birdunyabircennetannesi Elisam16 Fiyatı biraz yüksekse budur. Genelde sigara bırakmak için ilaç bu. Sakız var birde bant var bu üçü oluyor
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_68 Sanırım kafada tamamen bitirmek gerekiyor. Şuan aşırı pahalı oldu sigara ve leş gibi kokuyorum sigara oğluma da üzülüyorum artık bu kokuyu oda alıyor diye. Tabiki yanında asla içmiyorum ama etkileniyor ister istemez. Bu yüzden bırakmak istiyorum artık
Deletedmom_68 Birdunyabircennetannesi evet bi de ben champix yasaklandı diye biliyorum zyban diye bir ilaç veriyorlardı en son sigara bırakma klinikleri var ya hastanede veya sağlık bakanlığına bağlı bulunduğunuz yerde neredeyse. Oradan ücretsiz de veriyorlar. Yani denemeye değer bence. Kafada bitirmek çok önemli ama olmuyorsa da destek alıp denemekten bir zarar gelmez gerçekten bende içiyorum evet oğlumun yanında içmiyorum ama ne olursa olsun bütün kokumu alıyor. Bu konu apayrı boyutu zaten bence dene ya inşallah bırakabilirsin🙏🏻
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_68 Aaaa bilmiyordum niye yasaklanmış ki 🤷 Teşekkür ederim bilgileriniz için 🌸
Deletedmom_68 Birdunyabircennetannesi Bilmiyorum canım internetten baktım şimdi intihara meyile sebep olabildiği içinmiş
Birdunyabircennetannesi ikikizannesi Bende kilo almak istiyorum bu benim için sıkıntı değil. Sigara yüzünden de kilo alamıyorum Yani kilo alırsam sevinirim ben açıkçası
Birdunyabircennetannesi -_-hUysUzvetatlikadin Ama zaten sigaradan tiksindirmek için yani bunları yapması doğal değil midir 🤷
-_-hUysUzvetatlikadin Birdunyabircennetannesi ama sürekli kusmak çok kötü yaptı beni tamam mideni bulandırır tiksindirir ama bilmiyorum bana fazla gelmişti