Kızlar merhaba, 3 aylık bebeğim var. Emziriyorum uzun emdiği için genelde uzanarak emziriyorum bir saat falan emiyor yutkunma sesi de geliyor ama üzerine 90 CC mama verdiğimde onu da içiyor. Neden böyle süt olmasa doymuyor diyeceğim ama sütüm de var. Gerçekten psikolojim bozuldu sütü olup mama da veren bı ben varımdır herhalde