Bebeğim biz yemek yerken ağzını şapırdatıp yemeklerden istiyordu ek gıda öncesi, ek gıdaya geçtik ağzını açıyordu sevmişti yiyordu. Reddettiği bir yiyecek olmadı tüm sebzeleri severek yedi. Eline parmak gıda verince de vapur hupur yiyordu kendisi. Sonra ben eline vermedim bi süre çok büyük ısırınca. Kendim yedirdim yiyordu. Yalnız dişleri çıkmaya başladığında meme reddi başladı meme ağzına girince inleyip inleyip az emip atıyordu. Şu an memeyi görünce seviniyor ama alınca az içip bırakıyor hemen. Ek gıda da hasta oldu öksürük grip sonrası ek gıda reddi de başladı ağzını kilitliyor. Özellikle kaşıkla istemiyor bazen elimden yiyor ama çok uzun saatler aç kalıyor. Var mı bu durumu yaşayan çok zorlanıyorum ve üzülüyorum. Düzelir mi ki? Yaşadığım durumu yaşayan annelerden fikir istiyorum. Bazen pankek, tavuk eti tarzı katı şeyleri elimden az az yiyor ama onun dışındaki sebzeler hatta meyvelere muhallebilere de ağzını açmıyor. Nolur yardım edin psikolojik olarak çok yıprandım. Emse yine sorun etmem bu kadar ama uzun saatler emmiyor da