Kızım 5 aylık en son 3 aylıkken idrar yolu enfeksiyonundan 5 gün hastanede yatmıştık. Ateşi veya herhangi bi belirtisi yoktu akıntı gelmesiyle anlamıştım ve idrarında enfeksiyon çıkmıştı. 5 gün serumlar ve antibiyotikle hastanede atlatmıştık. Şimdi bugün yine farkettim ki akıntı gelmiş ve yine hiç başka hiç bi belirtisi yok. Neden tekrarlıyor acaba yaşayan bilen Var mı ? 😢