yeniuye000 6 aylık bebeğim için doktor augmentin bid 400 verdi bugün 3 gün bitti tekrar almak için gittim eczacı çok ağır bu ilaç dedi sağlık ocağı da öyle dedi kullanan var mı kime inanacağımı şaşırdım
-_-hUysUzvetatlikadin yeniuye000 banada aynısını diyip başka verdi dedim olsun doktor ona göre yazmıştır diye sonra zaten bitmiş isteseniz de vermem dedi e depo falan dedim kaç yere sordum yok sen bulduysan yine iyi antibiyotik bende pek taraftar değilim ama cidden bi o iyileştiriyor tercih senin sonuçta eczacı muayene edip görmedi çocuğunu
irva yeniuye000 Kaç günde bitti ? Şuan bende kullanıyorum oğluma 26 aylık.Ve ilk defa antibiyotik kullanıyorum.
mlssvtnsvr yeniuye000 benim kızıma yurtdışında bulamadığımız için elimizde yedek bulunsun diye 200’lük vermişlerdi 400’lük bana da çok geldi ama yarım yarım bölüp yapsaydınız ya da şişenin üstünde ki çizginin bir o kadarı daha su koysaydınız çünkü daha çok küçükmüş bebeğiniz
-_-hUysUzvetatlikadin yeniuye000 agümentin verdiği zamanlar yedi sekiz ay civarıydı şuan 22 ayından gidiyor geçen ay yine hasta oldu yine antibiyotik verdi