Kızlar size bir şey sormak istiyorum kızım 3 yaşında iki üç gündür oturup Annem ağlayasım geliyor anne ağlamak istiyorum Ağlayamıyorum anne ağlamam geliyor deyip duruyor sizde de yaşayan var mı acaba bu neden kaynaklanan bir şey ya da aynı durumlar oldu mu Ama benim ona karşı bağırmamdan dolayı mı böyle bir şeyler söylüyor insanız Yani illa bağırıyoruz Bir de bana Mesela ağladığını falan işte ne gerek var ağlamana falan dediğin için mi yapıyor anlamıyorum yani çok üzülüyorum