Senossss doğumdan iritibaren tam 6 bucuk ay meme reddi yasadık. Memeye gelince cıglık kıyamet kopuyordu katıluyordu resmen aglamaktan Yuruduk oturduk yattık kalktık dısarda emzirmek arabada emzirmek herseyı denedik açlıktan aglıyordu ama emmek istemiyordu, sonra biberonla vermeyi denedim onuda istemedi, ac ac uyutuyordum çok zor bir sekilde oyle uyurken emziriyordum, uyurken yanına yatıyordum öyle emziriyordum, esimde biryandan piş piş yaparak popsuna vuruyordu 🤷 bazen yine yasıyorum ama cok sık değil 😂