Kizlar 11 aylık bebek. Mama ve ek gida ile besliyorum. Sabah kahvalti veriyorum. Sonra mama. Öglen corba ya da tencere yemegi peşinden meyveli yogurt mama tekrar akşam yemeği ve en son gece mama. Ana öğünü ne zaman tamamen ek gida olacak bilmiyorum. Çok iştahla ek gida yemediği için acıkınca mama da yapıyorm günde 3 4