Kizlar selam. Bebeğimin tahlilleri normal çok şükür yürümeye bile başladı ama hala diş çıkmadı. Başlarda yoğurt peynir az yedi ondan mi acaba ama kabarmalar var damak beyaz salya var 1 aydir diş yok. Neden olabilir cok üzülüyorum doktora sordum 1 yasa kadar normal dedi ama 1 ay kaldı endişelenmeye başladım ilk bebisim sizce normal mi