KucukAnne344 Kizim icin yarina randevu aldim acil gorusmem gerektigi icin ama randevu yoktu yedek kontenjan vardi ondan aldim birisi de bakmqzlar yedek kontenjana dedi madem bakilmiyor neden randevu veriliyor bilgisi olan yazabilirmi lutfen ya
Zeyuu1919 KucukAnne344 hayır bakıyorlar sadece gün içinde gidin akşam giderseniz çoğu cıhaz kapalı olabiliyor .
KucukAnne344 Mdorukkk cocuk doktoru yok acilde menenjit asisinin zamani geldi saglik ocagi doktoruyla gorus diye vurmuyorlar hlbuki 2 doz vurdular qma bexsero ve nimenrix bunlarin 2. Dozlari ucin doktorla gorus diyorlat
Zeyuu1919 KucukAnne344 bir kere nimerix yaptık 7 ve 12 ayda yapılacak deniyor 2 doz olarak . Hangisini yaptırdınız ıkıncıyıfd nimerix yapılacak 7-12 ise ama bexsero mu ne onu seçerseniz 3 doz
KucukAnne344 Zeyuu1919 bizimde oyleydi saglik ocagi degistirdi zamanlarini sonra da biz bilmiyoruz dediler cocuk doktoruna gidin dediler
_YanakReisinAnnesii KucukAnne344 bakıyorlar. Kardeşim de farklı bir bölümden yedek olarak randevu aldı seçtiği saatler içerisinde muayene ettiler .