Bir_anneyim Arkadaşlar bebeğim 7 aylık bende 6 haftalık hamileyim doktorum emzirmeyi yavaş yavaş kes dedi mama hiç vermedim ek gıda veriyorum ama nasıl kesicem memeden bilmiyorum bi fikri ya da önerisi olan var mı ben böyle yaptım diye