Kızlar mrb ikinci çocuğumun doğum günü yaklaştı birincinin de ondan bir ay sonra sorum şu büyük kiskaniyor ikinciyi ve doğum günlerini tek tek yaparsam ilk önce kardeşinin ki olacak ve kiskanabilir sizce ayrı yapıp alışmasını mi beklemeliyim yoksa ikisine birlikte mi yapayım ikimizin de doğum günü olsun ama pastamız ayrı olsun diyor büyük oglum ne yapsam bilemedim vardır aynı durumda olanlar nasıl yaptınız bir fikir alışverişinde bulunalım 😊