Kahve makinası aldık yenigibi al diye bir siteden ürün 1 ay sonra geldi kırmızı ışık yanıyor pişirme yapmıyor simdi birde iade siyle ugrascaz rezil olduk ürün geldi biz evdeyken evde yok diyip geri gitti sonraa geri yolldailar 1 ay sürdü simdi ise bozuk iade etsem mi yoksa tamir mi etsem sizce çok tutar mı 500 e aldım baya uygun fiyatı markasi tefal