Kızlar diş etim çok ağrıyordu doktora gittim iltihap var deyip antibiyotik başladı 3 gündür kullanıyorum ağrı azaldı ama 2 gündür yüzümde şişlik olmaya başladı. Önce dudağım şişti sonra yanağıma yayıldı şimdi gözüme kadar gitti. Yüzümün sağ tarafı dudağım dahil komple şiş, var mı başına gelen nasıl geçirdiniz yardım edin lütfen çok kötüyüm 😔