dere-07 Bebeğim üç ay yirmi üç günlük Mama+meme gidiyoruz mamayı 3 ölçek içiyor sizlerin bebekleri kaç ölçek içiyor? Biberonu kaç delikli kullanıyorsunuz? Doktorumuz bize iki delikli biberona geçmemiz gerektiğini söylemişti iki delikli biberona geçtim Kaç aylıkken bebişleriniz oturmaya başladı ?
Zynp24 dere-07 merhaba bizde meme +mama gidiyoruz.. Çoğunluk emiyo günde 3 kere 60 cc lik mama veriyorum. 1 numaralı biberon ucuyla veriyorum yoğun akarsa memeyi bırakır diye.. 5 aylık olacağız yakında.
SukranUras dere-07 sadece kaç delikli sorusuna cevap verebilicem. Mama meme gittiğin için mümkün olduğunca az ve küçük delikli biberon kullanmalısın. Çünkü akış hızı arttıkça bebekler biberona alışıp memeyi bırakıyolar. Tecrübeyle sabit.
dere-07 Hiç mi bilginiz yok ya da cevap mı vermek istemiyorsunuz anlayamadım bekliyorum kaç dakikadır ?
Mavilim55 Benim oğlum 4 aylık günde en fazla 7 kere 3 ölçek veriyorum bazen 5 kere verdiğim oluyor biberon ne kadar az akarsa o kadar Iyi ben en az akani buldum çekmeden gelmiyor diğer türlü çok akarsa emmeyi bırakma ihtimali var ki benim bildiğim iki delikli en az 6 ay ben 6 aylıkken de değiştirmeyi düşünmüyorum bulabilirsem aynı şekilde alırım
Seda95 Benimde 3 aylık meme+mama gidiyoruz. Çoğunlukla günde 4 kere 90cc veriyorum. En fazla 5 oluyor ama nadir
Emirin_Annesi02 Merhaba. Bebeğim 2 ay 27 günlük. Meme+mama gidiyoruz ama çoğunlukla memedeyiz. Gün içinde 2, en fazla 3 kez 90cc veriyorum. Bazen onu da bitiremiyor . Bu arada orta boy iki biberon kullanıyoruz . Biri küçük delikli diğeri geniş. Deliği küçük olandan daha rahat içebiliyor. Diğeri fazla gelince içmekten vazgeçiyor maalesef .
23062019 Bizde 3 ay 10 günlüğüz meme+mama gidiyoruz artık sütüm yetmiyor geceleride mama veriyorum böylelikle 24 saatte 5 kere mama oluyor gibi gece bir sabah 7-8 gibi 2. Si öğlen 11-12 gibi 3. İkindi 3-4 gibi 4. Sü ve akşam gece uykusundan önce 5 kere gibi malesef😔 diğer arta kalan zamanda meme cc sayısı açlığına göre değişiyor az çok bebeğimin hareketlerinden ellerini yeme şeklinden anlıyorum çok açsa 150 cc ortaysa 100-125 cc değişiyor biberon ucumuz 1 delikli yenidoğan yavaş olması her zaman iyidir çok sıkıntı yapma kendi çektikçe gelsin daha iyi sonra memede hızlı gelmesi için cıldırabiliyor bazen ve yavaştan meyve saati yapıyoruz ikindi 5-6 gibi küçük bir salkım üzüm yemeğe bayılır evde ne varsa meyvelerden azıcık tattırıyorum iyi oluyor😂oturma ise kucakta oturtuyorum ama koltukta malesef hemen devriliveriyor🤦🏻♀️Sanırım biraz daha var 4. Aydan itibaren üzerine düşerim gibi hafiften sağ sola dönmelere başladık bazen çok istekliyse tamda dönüyor yüz üstü bıraktıysam da zorla kendini çevirebiliyor ama bunlar çok çok nadir oldu ve bol bol kahkaha atmaya başladı😌