Semraaa Merhaba hanımlar biraz önve instegramda okudum bir hanımefendi tatlı almaya gidrrken trafik kazası geçirmiş 8 aylık hamileymiş hanimefendiyi tum müdehalere rağman kurtaramıyolar ama bebeği yaşamsal faaliyetlerini gösterdiği için bebeği sezeryanla alıyolar şuanda küvezedeymiş kaan bebek kilo kaybı yaşadığı için acilen anne sütü lazımmış kilo kaybını önlemek için ŞEVKET YILMAZ hastanesindeymiş yakın olanlar sütünü bağışlıyabilir mi
Semraaa Deletedmom266 bende instegramda gördüm ben gaziantepde yaşıyorum üzüldüm bebek adına burdan ulaşabilir diye paylaştım canım