Bebeğim 1 buçuk aylık doğduğundan bugüne 400 gram almış alt sınırda olduğunu söylediler. Sütüm ilk günlerde daha çok geliyordu hatta akıyordu fakat son zamanlarda azaldı gibi hissediyorum. Mamaya başlamadık, doktor süt ürünlerini kesti. Biraz ishali de var gece 11 gibi ağlama krizi geliyor. Ne yapmalıyım?