theseymik Geçiş aşamasında mıyız tam anlayamadım. Bebeğim 10 aylık. Gündüz ilk uykusunu kolayca yapabiliyor ama ikinciye zorla uyutuyorum ve kısa süreli oluyor. Acaba siz ne zaman geçtiniz, belirtileri nasıldı?
Minnakkk theseymik 11 ayını doldutmustu yavas Yavas gecmişti sizinde oyle olabilir deneyin gunduz bakalım tek uykuda ne yapacak
Zeyuu1919 10 ay gibi geçtik ikinciyi uyuduğunda zaten gece çok geç uyur oldu bende kaldırdım o da hevesliymiş demek ki ki istemedi