smyra5838 Kızım 4 aylık, hero baby elmalı muzlu 4. Aydan itibaren, öneren varmı veya daha vermemelimiyim kullanan varmı?
tineanigra smyra5838 tadım yaptırmadıysanız hiç vermemenizi tavsiye ederim alerjisi olabilir üstelik 4 ay cidden erken ek gıdaya dr tavsiyesi ile başlamanız en sağlıklısı. Üstelik hiç tadım yapmamış bebeğe direkt tatlı olan şeyler verirseniz ilerde sebzeleri reddetme ihtimali de doğar
Ozlemdolugan smyra5838 ben verdim 5 aylıkken hero baby gayette yiyor bebeğim cok begeniyor 4,5 aylıkken tadıma başlamıştık suan 6 aylık yine veriyorum hero baby arada yiyor
Meovvmeovv smyra5838 ne anne sütü ne de formül mama kabul etmeyen bebekler için alternatif olarak satılıyor
Mehtap-37 smyra5838 benim oğlum mamayla beslendiği için ben verdim canım emziriyorsan verme bence anne sütü daha güzel 🤗
Ozlemdolugan smyra5838 4.ay daha erken olabilir canım tadım yaptır az az ama 5.ayda ver bence bebege baglı birazda benim bebek erken yemem istedi hep agzını acıyordu biz yemem yerken 😂😂
Mehtap-37 Benim oğlan sevmedi ya kaşık mamasını verenler nasıl yediriyorsunuz ölçülerini yazarsa belki benimki de yer