elifmirac10_ anladım geçmiş olsun verdikleri damlayla geçer inşallah. Benim bebeğimde de doğduğunda vardı iki ay geçmemişti doktora göstermiştik doğumdan kaynaklı bişey demişti gözdeki kılcal damarlar patlıyormuş sanırım doğum sırasında, zamanla geçecek demişti 1 ay falan sonra geçmişti tamamen onun için sordum ama sonradan olmuş sizinki umarım geçer❤️