Emziklerin şeffaf Kutunun içinde işaretli yere kadar su doldurun, sonra 3 dk watt ı da sanırım 750 miydi öyle bişiye ayarlıyosunuz. Ben en son wattda 3 dk koyuyorum. Hemen dokunmayın bitince aşırı sıcak oluyo sonra soğuyunca suyunu dökün tertemiz. Biberon hiç yapmadım onu bilemiyorum