Kızlar merhaba biz uyku eğitimi almaya başladık oğlum 5 aylık bu arada şuan hazırlık aşamasındayız. Oğlum kolik olduğu dönemde eski usül tahta beşiğe alıştı şimdi eğitmen o beşiği kullanamayız dedi ilk aldığım sepet beşiğe geçtik fakat şuan asla ona alışmıyor her koyduğumda ağlıyor sizce o beşiğe nasıl alıştırabilirim. Uykusuzluktan gözleri şişti 3 gündür o ağlıyo ben ağlıyorum öyle bi durumdayız.