Maviimm 18 aylık kızım var böğürerek konuşuyo tepkileri bağırarak sürekli. Ama tam tabir böğürmek yani. Bu normal mi. Bi şeye şaşırıyo ooooğğğ diyo. Konuşması iyi şunu de bunu de diyorum kendince söylüyo ama tepkileri ve konuşma stili aklıma takıldı.
Sontvbukucu Maviimm birinde görmüş olabilir mi konu komşu es dost veya biseyde izlemiş olabilir mi böğüren birileri vardır mutlaka 😁
Maviimm Sontvbukucu kendimi sorguladım zaten ilk acaba ben bağırarak mı konuşuyorum diye ama yok. Bazen oynarken dikkat çekmek için aaa diye şaşırıyodum abartılı yaptım galiba. Ama yine de onla alakalı değildir kızım böğürüyo resmen sinirlerim bozuldu😂
Maviimm Benimdunyamm yani böğürerek konuşuyo 😂 anne baba falan normal şunu de dediğimde normal güzel söylüyo. Ama kendi kendime bi şeye sevinsin öğğğğğğ diye boğazdan böğürüyo şaşırsın aynı şekilde yani niye böyle bi konuşma tarzı ben anlamadım bi de öyle güzel çıtı pıtı bi kız ki