2 aylık bebeğim var 2.690 doğdu 2 gün sonra hastaneye kontrol e gittiğimiz de 2.540dı. Anne sütü ile besliyorum şuan 4.500 kilo ama mama takviyesi de yapmak istiyorum tombul bir bebek olsun diye 😀 kilo aldıran mama önerisi istiyorum. Tombul seven anneler beni anladı ❤️