6.ayına girdi oğlum ve sabah akşam olmak üzere iki kere ek gıda alıyor rutini genelde şöyle 11 12 civarı mama içip yatar 4-5 gibi kalkar içer yatar yine 7-8 gibi kalkar içer yatar 10-10.30 gibi uyanır bende onla kalkıp onun kahvaltısını hZırlıyorum yiyor 12.30 1 yatar kalkar yine içer akşam 5 6 gibi ek gıda yer yine akşam 9 gibi yine yer ve yatmadan önce
Sorum yani çok değil mi mama hala mamayı azaltmak istiyorum ama acıkıyor çok iştahlı yani 2 3 saate 1 kesin yiyip içmeli bişeyler çok sevşyor mamayo fazla mı devam mı eddyim böyle yoksa acele etmiyeyim kendi bırakır mı mamayı