Busramaden ftsdmrhn kendım yapıyorum kaymak alıp yoguruyorum hem ne olduguna emınım hemde katkı olmadıgını bılıyırum
benkosarim ftsdmrhn en hakiki tereyağı aynes ve kebir kebir biraz pahalı zaten tadı gerçek arkadaki farkı hissediyorum
ftsdmrhn TheMomm tireyi hiç denemedim ama öyle Sütaş, içim vb markaların tereyağı margarinmis gibi geliyo
Berilsmom13 benkosarim evet bizde karadenizden getirtiyoruz genelde ama eğer olmazsa kebir alıyorum gayet güzel
Moniza ftsdmrhn a 101 de milkten var ya onu çok beğenmiştim el yapımı gibi hatta yiyen misafirlerim kimden aldığımı sormistu .ben bebegim için evde kendim yapıyorum sma kendimize milkten alıyoruz