TRTCOCUK minnosummm 2 oğlum var sosyal yardım kurumuna gidin orda yardımcı olurlar yada e devletten başvuru yapın walla şansa göre bacım bizimde üstümüzde bişey yok sigorta da yok ondan çıkıyor ama sigortalı ve üstüne bişey olanlara da çıkıyor şans meselesi
Mizmizmyrtle TRTCOCUK bende de aynı ödemeniz hazırdır diyor ama kurum ödemelerinde gözükmüyor anlamadım
Elifssu TRTCOCUK Aynısı bende de yazıyor ama ptt kurum ödemesinde cıkmıyor bu ayı yılbaşında verdiler diye tekrardan vermeyebilir ama ins verirler 🤗
Balkupum2505 TRTCOCUK sistem güncellenene kadar bu odeme hazirdir yaziyo zaten. Yani yilbasinda aldim ben suan baktim hala ödeme hazirdir yaziyor