Berivan6161 Merhaba sezeryan doğum yapalı 1.5 sene oldu ve tekrar bebek istiyoruz. Normal doğum yapmak istiyorum. Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı
35lavanta Berivan6161 Benim tam tersi ilki normal ikinci sezaryen 😂 Ama en az 2 yıl geçmeli üstünden diye biliyorum hamileyken takip ettiğim ebeler bunu söylüyordu ordan aklımda kalmış