Merhabalar. 9 günlük bir bebegim var.. sütümü sahip veriyorum ama benim sütüyle doymuyor. 3 saate biter 70 cc veriyorum ama yetmiyor. Mama takviyesi yapıyorum onuda 60 cc veriyorum 3 saate bir onda bi tık daha iyi doyuyor. Doymadığını nerden anlıyorum.. uykuya dalamiyorum, ağlıyor, surekli aranıyor ve böyle olunca bi 10 cc daha veriyorum liklik içiyor.. kusma falanda yok. Cok veriyorum diye de endişeleniyorum zarar olur diye.. vermeyince ağlıyor surekli aranıyor.. çıldırmamak elde degil