Emzirdiğim için doktorun yazdığı ilaçları kullanamadım. Emzirmeyi sonlandırmak istersen kullanırsın diye yazmıştı almamıştım bile.
Öncelikle kabız olmamaya dikkat edin. Hepimiz artık bunları biliyoruzdur çözüm ararken baya okuyup araştırdığımız için :) düzenli beslenin, öğün atlamayın , su tüketimini ihmal etmeyin ve yürüyüş yapmaya imkan varsa yürüyüş yapın. Ben göğüs çatlak önleyici krem varya arkadaşlar onu kullandım. Hani emzirirken kullanılan. Ben mor olan markayı kullandım. Sabah akşam enjektörle makata sıkıyosunuz. İrice bi fasulye büyüklüğünde kullandım. 5 gün oldu kullanalı üçüncü gün faydasını gördüm arkadaşlar. Bir senedir neler çekiyorum. Bi süre daha kullanıcam. inşallah birilerine faydası olur buradan da paylaşmak istedim.