Hshsjshs Kizlar 1yasinda kizim grip oldu bugun 2.gun ve fena öksüruyo uyuyamiyo öksürükten okadarda dikkat ediyoruz nerden geldi bu grip anlamadim ya evde napabilirim oksuruge doktor 2yas oncesi öksuruk surbu verilmez dedi ama bnim icim aciyo o öksürdükce😔😔
esraeerdogann Hshsjshs 1 yemek kaşığı kurudutu 1 bardak suyla kaynatın ılıdığı zaman içirin bebeğinize işe yaradıgını göreceksiniz çok geçmiş olsun 💐
ikizerkekannesi Hshsjshs tereyağı ve pekmez karışımı tereyağını eritip hemen 2-3 kaşık pekmez ilave edin ılık ılık içirin dün gece anca bu şekilde uyudu oğlum öksürüğü kesti hemen
Sedaminel41 Hshsjshs bizde 1 aydır geçmeyen öksürük var hava veriyorum o biraz rahatlatıyor ama tam geçmemişti doktor alerjik öksürük olabilir dedi dün gece verdim ondan sonra hiç öksürmek tesadüf mü ise mi cmyaradi bilmiyorum ama sizin öksürük hastalıktan kaynaklı kara turp oyup içine bal koyabilirsiniz internette tarifi var keçiboynuzu özü iyi geliyor balgamli mi kuru öksürük mu ona göre uygulamak lazım aslinda
Yusufum0633 Canım ben 1 haftadır çekiyorum dün sarımsak ve zentinyağını yaptım uyudu az öksürdü dene istersen youtubedan aldım tarifini
ikizerkekannesi Sedaminel41 merhabalar balgamlı öksürük var 1 hafta antibiyotik kullandık çok çok azaldı balgam ama tümden geçmedi günde 2-3 kere gene balgamlı öksürüyor doktor daha fazla antibiyotik veremem dedi prospan aldım öksürük için ama turpu denediniz mi acaba bende bu akşam yapayım diyordum işe yarıyor mu cidden
Sedaminel41 ikizerkekannesi denedim ben çok bariz fark görmedim doğrusu ve ventolin izotonik karışık hava da veriyordum ona rağmen bitmedi azaldı ama alerjik olduğunu düşünüp verdim zaditen ve geceden beri hiç öksürmek tesadüf mü iyi mi geldi bilmiyorum bizde 1 aydır var öksürük ara ara geliyo gidiyo ama tam gecmiyordu