Meneksehatat 5.5 sylıkken emekliyordu 6 ayda sünnet yaptırdık ve hep yüzüstü uyur hiiiç sorun yaşamadık rahat rahat uyududa emekledide doktor zaten sünnet olmamış gibi devam edin hayatınıza dedi sadece kanguru ve yürüyeç yasaktı yürüteç hiç kullanmadığımız için problem olmadı kanguru elim ayağımda hep onunla gezerdik dışardı bende gezdirmedim 15 gün 😂😂😂