Kızlar merhaba. 3-3.5 yıl önce çeyiz hazırlığında pierre cardin kahvaltı setinden almıştım. Kızım ek gıdaya geçince 4tane tabağımı kırdı. Şimdi parçası eksik sevdiğim bi takımdı da. Aldığım yere gitsem devamını bulabilir miyim sizce kaç sene sonra? Ya da nereden irtibata geçmem gerekir? İlçede oturuyorum çocuktan dolayı merkeze çok gidemiyorum ona göre aldığım yere gideceğim.