ElaBuse Uykusunda ağlama durumu ise buna müdahale etmeyin yani ben öyle yaptım gece uykusunda uyurken ağlıyordu hiç kalkıp yanına gitmedim uzaktan baktım sonra susup uyumaya devam etti şuan 8 aylık deliksiz uyku uyuyor gece her ağladığında kalkıp yanına gitmek istemedim emziği düşünce de ağlıyordu emziğini ağzına veriyordum uyuyordu daha sonra emziği de vermemeye başladım şuan emziği düşse bile kendisi alıp tekrar uyuyor. Bence çok müdahaleci olmamamız gerekiyor. Benim kendi gozlemlemlerim sonucu bu şekilde yaptım krizlere girer gibi ağlama değildi mızmız ağlama şeklindeydi ona müdahale etme gereği duymadım çok aglayinca tabi ki ediyordum 😊