Bebeğim 4-5 gündür grip (influenza)doktorumuzun verdiği ilaç yan etkisi çok fazla oluyor çocuğum bambaşka biri oldu ağlaması keyifsizliği yememesi sadece mamayla geçiriyor zamanını kahvaltıda zorla iki üç zeytin az peynir az ekmek akşamları çok zorla iki kaşık çorba ne yapacağımı şaşırıyorum sizin başınıza inşallah gelmez ama gelenlerin ne yaptığını çok merak ediyorum nasıl yemek yedireceğim hiç toparlanmadı ilk günkü gibi devam ediyor hastalık yardım edin fikir verin lütfen