qwrt1245 Eloo005 iki ana öğün yapıyor şanslı günündeysem 3 ana öğün oluyor aralarda meyve vs yedirmeye çalışıyorum pek iştahlı bir çocuk değil sadece yatmadan mama içiyor
Sedaminel41 Eloo005 3 ana öğün yatmadan Gece maması muhallebi şeklinde aralarda meyve kuruyemis yoğurt vs yiyor Sabah kalkınca kahvaltısı yaptırıyorum 8 9 qrasi öğlen 1 2 gibi uyur uyumadan tok uyusun diye corba ekmek dogruyorum 2 saat uyut kalkar 4 5 gibi makarna pilav bulgur ne varsa ayranla içer Gece 9 da muhallebi ve sonrası uyku ama öğün yemiyorsa 3 öğün ara öğünlerde bisey yedirmezseniz acıkır ve öğün olarak yiyebilir ben kızıma aralarda elma muz yedirirsem öğün olarak tam tabağını bitiriyor mesela
qwrt1245 esraeerdogann iştahlı bebek ne güzel 😂 peki neler veriyorsunuz kızım asla acıkmıyor 4-5 saat geçmeden yemek yemek istemiyor üç ana öğün neredeyse hiç tüketmiyor sizin rutininiz nasıl
Elmel qwrt1245 canm dört beş hatta altı saat acikmamasu çok çok normal çünkü artık büyüdüler benimki 19 aylık bende dört saatte bir veriyorum yemek
esraeerdogann qwrt1245 aslında iştahlı değil oyunlar oynatarak vs yediriyorum bi kaç kaşık yiyor o kadar kahvaltı veriyorum uyuyor uyanıyor çorba yediriyorum yanına sulu yemek veriyorum 2 çeşit yapıyorum birini yemezse diğerini yer belki hesabı akşamda makarna pilav falan veriyorum ayranla ne seviyorsa onu yapmaya çalışıyorum akşamda yatmadan çorba içiriyorum emiyor ama artık yetmiyor sütüm mama içse mama veririm ama hiç içmedi böyle aralarda meyve kuruyemiş falan yiyor
qwrt1245 Elmel çok fazla yöntem denedim üç ana öğün bir iki sefer de ara öğün yapayım diye ama çok nadir 3 ana öğün yapıyor. Ona üzülüyorum sadece
qwrt1245 esraeerdogann biz de öyle oyun oynatarak vs ancak yedirebiliyoruz maskot oldum 2 yaşında çocuğun elinde. Benim kızım sabah kahvaltısını çok iyi yapıyor arada hurma kuru kayısı vs yiyor ama ikinci öğünü asla 2 den önce yapmıyor en sevdigi şeyi de yapsam acıkmış olmuyor. Makarna vs hiç sevmez genelde çorba köfte tavuk pilav yiyor sadece. Bunları da yeyince 3. Öğünü bazen yiyor bazen yemiyor. Yine aralarda kuruyemiş vs yiyor. Yatmadan da mama.
Umutluluk Kahvaltı öğlen uykusu öncesi arada süt veriyorum yatırıyorum kalkınca öğlen yemeği ,kalkınca öğlen yemeği ,ikindi vakti meyve ,akşam yemeği veriyorum eğer çok yemediyse yatmadan da bieşyler yediriyorum
Busramaden Eloo005 sabah 9 da kahvaltı yapıyo ıyı yapmıssa 12 de oglen uykusu yapmamıssa 11 de corba 2,5 gıbı uyandıgında tekrar corba yogurt 4,5-5 arası kek kurabıye meyve ne var sa evde ondan bıraz atıstırıyo aksam da 7 de aksam yemegı yıyo corba ana yemek plav makarna bulgur hangısı varsa bırde yogurt salatanın suyuna ekmek banar yer bunları tabagının hepsını bıtırmesını beklemıyorum zorlamıyorum ama yıyebıldıgı kadar yıyo 19 aylık oldugundan berı anne sutu veya mama almıyo oyuzden yemek duzenımız baya oturdu