edabolukbasi daha rahatlar canım bide gaz famlalrinida bırak yavaş yavaş ben bı anda kestim onlarda süreci uzatıyor bağırsakları harekete geçiriyor çocuk çıkarmak için ikiniyor bizlerde çok Gazi var sanıyoruz aslında onu sancilandiran damlalar benim kızım aşırı gazliydi poposunu bile catlatmisti ikinmaktan o derece 3 ay öldürdü beni sonra 4 ayında aklımıza biberon geldi değiştirdik deneyelim dedik damlalarida bıraktım zaten her şekilde gazlı bu çocuk dedim zeytin yağıyla karnını ovdum hareketleri yaptırdım zeytin yağından icirdimde bı çay kaşığı inan kirtulduk şuan 5 aylık tadimlara başladık yoğurt biraz gaz yapıyor ama çıkarıyor kendisi hareket ettikce