Fgday Bebeğim 3 ay 26 günlük ellerinden tuttuğumda kendini kaldırıyor geri yatirdigimda ağlıyor ne zaman oturtmaya başladınız?
cutiebun_ Fgday 4 aydan sonra kucağımda sadece 2 3 dk oturtmaya başladım yavaş yavaş alışması için 😊 başını dik tutması önemli burada tutuyorsa 4 aydan sonra sadece 2 dk olarak kucakta başlayabilirsin
Gokturkk Fgday bebek kendini belli ediyor eğer oturmak istiyorsa zaten bizimki de 3 aylıkken durmuyordu kalkmak için kendini zorluyordu kıpkırmızı oluyordu kasmaktan 4.ay itibariyle destekli oturtmaya başladık 5.ayda kendi oturuyordu artık