Merhabalar benim bir kaç gündür mide bulantim baş dönmesi tansiyon düşüklüğü gibi şeyler yaşıyorum ve iki gündür göğüs sızım kaşıntım var korunmuyoruz ama regl biteli 2 hafta olsa gebelik varsa belli olur mu Eylül ayinda da düşük yaptım ve o zamandan itibaren korunmuyoruz