tazeannecikk2605 bende buay rota önümüzdeki ay bexsero ve nimenrix mi ne işte o 2 menenjit.bu aşılar her doz biraz daha artıyor . eşim ilk dozu vurdururken hepsini peşin versek de 3 er doz vursaniz zamanı gelince demişti ordaki kız gülmüştü olmuyor diye bende dedim yemezler 😂 adam ne kadar haklıymış.