Bebeminnie enharserap benm kızmda 8.5 aylık yemesi çok iyidi ama iki haftadır iştahsız. Herşeyden 2 kaşık alıyor sonra ağzını açmıyor zayıfladı, mamasını bile içmiyor Galiba üst dişleri çıkacak
enharserap Benimki de ya yemiyo çok stres yaptım aç aç geziyo sanki kendimi çok suçlu hissediyorum sanki benim yüzümden aç gibi. Bezini dolduruyo aslında ama işte 🙄