Melek0205 Aleynaylmz ben tefal easyfry&grill kullanıyorum çook memnunum alırsanız ızgara modu olandan alın mutlaka sadece air mıdu olanlar çok kurutuyo bence bende ızgara modu var herşeyi onda yapıyorum keki sadece air modunda yapıyorum çok memnunum patates ve tavuğu mükemmel yapıyo zaten
Urazkooo CizerBirAnne ben bir keki beceremedim ya içi çiğ kalıyor silikon kalıpta denedim olmadı minik kalıplarda oluyor büyük kalıpta olmadı bir türlü Philips var bende
CizerBirAnne Urazkooo normal kek kalıbında yapıyorum ben, ortası delik olanlardan. Önceden fırında kullandığım bir seramik kalıbım bir de kelepçeli kalıbım var, ikisinde de gayet güzel pişti. Daha düşük sıcaklıkta daha uzun pişirebilirsiniz belki.
Dmt-01 Aleynaylmz merhaba dün airfryerda patates ve köfte yaptım patatesi begendim tabiki yağda kızarttığımız gibi değil ama fırında yapılmış gibide değil gayet lezzetli oldu çok begendim ben yağını azcık fazla koymuşum ama daha azda olabilir bir yemeklik kadar yağ koydum yani gayet lezzetli güzel oldu yağ sıçrama derdi yok ocak silme derdi yok başında bekle aman yanmasın derdi yok begendim patates sınıfı geçti.Köfteyide güzel pişirdi hiç yağ koymadım direk yağlı kağıt üzerine koydum yumuşacık pişti normalde yağda kızarınca biraz ağır geliyodu köfte oyüzden tost makinesinde ızgara modunda yapardım ama airfryerda güzel oldu begendim bi iki günede tavuk kanat yaparım onuda merak ediyorum bide ekmek denicem ama haftasonuna artık ekmek
Sibellettoooo Aleynaylmz şimdi şöyle bende tefalin 4.2 litrelik var ekim-kasım ayı gibi aldım ve sık sık kullanıyorumda. Patatesleriküp küp doğrayıp 1 kaşık kadar yagla karıştırıyorum atıyorum içine yarım saatte 2 defa karıştırınca çıtır çıtır ediyor. Ama karıştırmaz isen pek çıtır olmuyor. Onun dışında balık tavuk yapıyorum ve çok lezzetli oluyor.