Bebeğim birkaç gündür öksürüyor , ateşi var. İlaç kullanıyoruz , serum fizyolojik kullanıyorum. Dün başladık kullanmaya.. dünden beri meme emmek istemiyor aşırı aç olursa 1-2 çekip ağlamaya başlıyor. Sagip biberonla vermemek için zor duruyorum. Ne zaman geçer bu durum ya 😔