merhaba, bebeğim 25 günlük. sütüm az olduğu için doğduğundan beri eds yöntemiyle mama veriyorum. başta aptamil ile başladı ve çok sıkıntısı yoktu ama daha kaliteli olduğu düşüncesiyle sma ya geçmiştik. bebeğim bi kaç gündür huzursuzlanmaya, ıkınmaya, durduk yere ağlamaya başladı. dün gece de 2 kere poposundan kan geldi. kan kakasına karışık değil, kaka yaptıktan sonra biraz ıkınıyor sonra biraz pembemsi bi kan damlası çıkıyor. bugün çocuk doktoruna gittik mamayla ilgili olabilir diyerek alerji ve gastroentroloji bölümlerine yönlendirdi. yarın randevumuz var ama içim hiç rahat değil. başına böyle bi şey gelen var mı? ben napsam bilemediğim için yine aptamil vermeye başladım. başka ne yapmam gerekir bu süreç nasıl ilerler acaba 😔