Kızlar tabiki önce doktora sormalıyım ama ondan önce belki aranızda bilgisi olan vardır. Benim sütüm biraz az. Yani yemek yesem oluyor ama iştahım hiç yok. Su icesim bile gelmiyor. Sabah bi parça tost yiyorum akşama kadar başka bisey yok. Napayim olmuyor acaba şurup tarzı bisey kullansam olur mu. İştahım azıcık açılsa belki sütte olur