Doğum yapalı 50 gün oldu kızlar bebeğim bazen emerken agliyo kendini diriyo aç ama emmek istemiyo uyutuyorum yerine koyuyorum odadan çıktığım sn basiyo çığlığı kucağımda uyumak istiyo WC bile gidemiyorum balkona çıkamıyorum hiç kendime bakamıyorum en basiti yemek bile yiyemiyorum normal mi bunlar