Aynı problemi bende yaşadım aynı aylarda bebeğim süt alerjisi çıkmıştı doktor ona bağlamıştı, şuan 15 aylığız bi şekilde veriyorum ama 2,5 aylıkken falan da uyutuyordum tam daldığına emin olunda ağzında memeyi çekiyordum mamayı veriyordum bi süre böyle devam etmiştim