Tugceden34 Kizlar 18 aylık oğlum var gelişimsel olarak hiçbir sıkıntımız yok ayının gerektiğinden fazla konuşup bizleri anlıyor. Fakat bazen oyun oynarken elinde her ne olursa olsun ben varsam bana ben yoksam babasına fırlatıyor bu neden olur acaba?
Slm1122 Tugceden34 18 aylık benim oğlumda aynı neresi denk gelirse fırlatıyor oyuncaklaeı biberon kumanda ne gelirse eline atıyo bide yerden alıp tekrar tekrar atıyo😂
Emi91 Tugceden34 benim oglumda bunu sadece sinirlenince yapar yada tepkimizi cekmek isteyince.. mesela bizimle oynamak istiyor bende diyorum simdi degil birazdan gelicem sen basla oynamaya diyorum .. sinirleniyor herseyi firlatiyor etrafa 🤷🏻♀️
Sontvbukucu Tugceden34 16 aylik oglum da eline ne geçerse fırlatıyor. Su içiyor sulugu fırlatıyor hshsjsj
Tugceden34 Emi91 bizimki de muhtemelen tepki çekmek için yapıyor sanırım bu yaş civarlarında normal 😏🤣
Slm1122 Tugceden34 bulamadım canım hafif kızar gibi yapıyorum yanlış olduğunu anlasın diye ama yine alıp atıyor malesef dikkatini dağıtmaya çalışıyorum sonra unutuyor
Adife Tugceden34 bizimki de 9 aylık mama sandalyesi ndeyken yicekleri atiyo aşağı bi de uzun uzun bakıyor arkalarından. Ama attıklarını geri alıp vermiyorum oyuna çevirmesin diye yine de devam ediyo atmayı öğreniyor heralde diyorum kendimce